Reklamacje i zwroty



Sklep internetowy hity-cenowe.pl dokłada wszelkich starań, aby sprzedawane produkty i usługi były jak najwyższej jakości. W przypadku zgłoszenia reklamacji dbamy o to, by proces jej obsługi prowadzony był na jak najwyższym, satysfakcjonującym Państwa poziomie.

Gwarancja

To zobowiązanie Gwaranta do bezpłatnego usunięcia wady lub wymiany towaru na niewadliwy. Gwarancja jakości chroni Konsumenta tylko wtedy, gdy Gwarant tej ochrony udzielił - wszystkie uprawnienia i tryb ich realizacji określa karta gwarancyjna. Jest dobrowolnie udzielana przez Producenta, czas jej trwania jest różny. Aby z niej skorzystać, szkoda musi wystąpić w czasie jej trwania.

Okres gwarancji widoczny jest na karcie każdego produktu.

W przypadku braku możliwości zgłoszenia gwarancji bezpośrednio do producenta. Produkt objęty jest gwarancją sprzedawcy , która realizowana jest przez biuro home-fitness.pl.

zwroty



Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo od niej odstąpić bez podania jakiejkolwiek przyczyny na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Ustawowy termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od momentu, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub, w którym osoba trzecia - inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsument, weszła w posiadanie rzeczy.

Termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem Klient wyśle stosowne oświadczenie. Oświadcznie razem z oryginalnie zapakowanym towarem oraz dokumentem potwierdzającym zakup należy odesłać lub zwrócić na adres:

Bestprice
Hitycenowe

ul. Wilkowiecka 5A

64-100 Leszno